Wani ComeI MeninggI Dnia Awal Pagi Ini. Sahabat Baiknya Turut MeninggI Disebabkan Punca Sama

Seorang gadis yang pernah tular sebelum ini kerana mengalami msaIah ber.at badan dikenali sebagai Wani ComeI disahkan meninggI dnia pada pukul 9 malam tadi.

Wani ComeI atau nama sebenarnya Nurul Airawani Nazira Ibrahim, meninggI dnia akibat jngkitan COVlD-19.

Rakan baik turut meninggI kerana COVlD-I9

Manakala kawan baik Wani ComeI iaitu Putri Nur Rabiatul Nabihah turut meninggI dnia pada hari yang sama kira-kira pukul 4.40 pagi semalam ak1bat jngkitan yang sama.

Kisah sedih itu telah dikongsi di laman Instagram WanicomeI20, apabila ibu kepada Putri Nur Rabiatul memuat naik satu hantaran memaklumkan tentang perkara itu.

” Saya ingin maklumkan Nurul Airawani Nazira Wani ComeI dah kembali ke rahmatuIIah pada jam 9 pm tarikh 18 Ogos 2021.

” Wani pergi di hari yang sama anak saya meninggI dnia. Mereka berdua meninggI dnia disahkan COVlD-19. Allahuakbar Allahuakbar.

” Sayu hati saya dua insan yang saya sayangi telah pergi di hari yang sama. Saya mohon pada semua rakan-rakan sedekahkan AlFatihah untuk Wani ComeI dan Putri Nur Rabiatul Nabihah,” tulisnya.

Difahamkan Wani juga telah menerima vksin lengkap kira-kira seminggu lalu.

Dalam pada itu rata-rata mengucapkan takziah di atas pemrgian Wani.

” Allahuakbar. Innalillahiwaiinaillahirojiun. Semoga kedua-kedua arwah ditempatkan bsama-sama dgn orang beriman dan para solihin. Aameen YRA..” tulis Arin

” Semoga roh kedua-dua insan ini ditempatkan dikalangan golongan beriman. Tenanglah dan berehatlah Allah menyayangi kalian berdua supaya kalian berdua bahagia dia sana. Al-Fatihah” tulis Anip.

Kosmo! sebelum ini melaporkan seorang gadis yang pernah tular sebelum ini kerana mengalami msaIah berat badan mencec4h hampir 3OO kilogram (kg) tampil membuat pended.ahan dan tuntu.tan terhadap seorang jutawan ko.smetik atas tuduhan terani.aya dan dimanipulasi.

Gadis itu, Nurul Airawani Nazira Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Wani ComeI, 23, mendkwa dirinya seperti ditip.u selepas tidak mendapat sebarang faedah dan bayaran seperti yang dijanjikan.

Menurut Wani, dia telah didatangi seorang usahawan kosmetik sekitar Ogos tahun lalu untuk melantik dirinya sebagai duta sebuah produk peIangsingan badan tetapi perlu menjalani pembdahan pada bahagian perut terlebih dahulu.

Allahyrham kongsi berita abangnya meninggI dnia

Dalam pada itu, berdasarkan semakan di Instagram, Allahyrham ada berkongsikan berita berhubungn pemrgian abangnya pada 23 Julai lalu.

Bagaimanapun menurut Wani, abangnya meninggI bukan disebabkan COVlD-I9.

” Saya nak minta jasa baik semua sedekahkan Al Fatihah buat abang saya yg telah kembali ke RahmahtuIIah pagi tadi jam 8.30am.

” Abang saya disahkan meninggI dnia disebabkan serangan jantung ditempat kerja.Arwah abang saya dah selamat dikebvmikan malam tadi.

” Alhamdulillah semuanya dipermudahkan dan saya berterima kasih pada semua yang membantu saya. Penjaga saya dan kawan-kawan penjaga saya..semoga Allah murahkan rezeki semua yg banyak membantu saya sekeluarga..”

” Mohon sama2 sedekahkan Al-fatihah buat arwah abg saya..” tulis Wani.